x تبلیغات
خرید دستگاه حمام التراسونیک

کاربرد حمام التراسونیک

 حمام اولتراسونیک بر اساس اثر کاویتاسیون است که توسط سیگنال ارتعاش موج فراصوت در سیال ایجاد می شود.

حباب های میکروسکوپی ایجاد می شوند و منفجر می شوند و باعث ایجاد حفره می شوند که باعث ایجاد یک عمل اسکراب شدید بر روی سطح مورد تمیز می شود. حباب ها آنقدر کوچک هستند که به شکاف های میکروسکوپی نفوذ کرده و آنها را به طور کامل و مداوم تمیز می کنند.
حمام التراسونیک در از بین بردن آلودگی و آلودگی بسیار موثر است که معمولاً به تمیز کردن دستی خسته کننده با دست نیاز دارد. از این دستگاه برای تمیز کردن طیف وسیعی از ابزارها و قطعات مکانیکی مانند کاربراتورها استفاده می شود و آنها را تقریباً مانند حالت جدید بدون آسیب به قطعات ظریف باز می گرداند.
آماده سازی
حمام التراسونیک را با دقت باز کرده و تمام آثار بسته بندی را از آن جدا کنید.
حمام التراسونیک را از نظر قطعاتی که ممکن است در حین حمل و نقل شل شده یا آسیب دیده اند ، بررسی کنید.
فهرست:
ماشین اصلی
درب ضد صدا.
سرب قدرت
فیلتر خروجی
سبد مش (اختیاری)
کتابچه راهنمای
حمام التراسونیک را روی یک سطح صاف و تمیز قرار دهید ، جایی که فن های خنک کننده تهویه کافی را دریافت می کنند و اطمینان حاصل کنید که همه کنترل ها خاموش هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که شیر تخلیه در حالت بسته است.
اطمینان حاصل کنید که سیم برق به طور ایمن به حمام التراسونیک وصل شده است و احتمال دارد هیچ قسمتی از سرب با رطوبت تماس نداشته باشد.
حداقل 1/2 مخزن را با محلول حلال پر کنید. برای تمیز کردن سخت ، مقدار کمی مایع شستشو را توصیه می کنیم ، این به افزایش عملکرد نظافت کمک می کند. اکنون حمام التراسونیک آماده استفاده است.
در حالی که دستگاه به طور عادی کار می کند ، ترکیب اولتراسونیک و مخزن صدایی متناسب و بدون لرزش در سطح آب ایجاد می کند ، اما اسپری توسط حباب های کوچک ایجاد می شود. در صورت وجود نوسانات ناگهانی ، لطفا کمی محلول شستشو را در مخزن اضافه یا رها کنید ، متوقف کردن موجها برای تمیز کردن اجسام بهتر است.
به شرط اطمینان از تمیز بودن شیء تمیز کننده ، لطفاً حمام التراسونیک را تا آنجا که ممکن است (بیش از 30 دقیقه) به طور ناپیوسته روشن کنید ، زیرا کار طولانی مدت باعث افزایش دما در کیس می شود.

خرید انواع حمام التراسونیک

 وین طب یک تولید کننده متوسط​است که در زمینه اولتراسونیک واقع در شنژن تخصص دارد. ما طیف وسیعی از صنایع و بازارها را برای پوشش بیشتر برنامه های کاربردی با بیش از 18 سال ، پاک کننده های اولتراسونیک صنعتی استاندارد با حجم 40L تا 300L ، صفحات مبدل های غوطه ور و تجهیزات تمیز کننده سفارشی و لوازم جانبی ارائه کرده ایم ، محدوده استاندارد ما معمولاً بیشتر برنامه ها را پوشش می دهد ، اما در صورت لزوم ، می توان ماشین آلات سفارشی تولید و تولید کرد.

حمام اولتراسونیک بر اساس کاویتاسیون التراسونیک عمل می کند ، یعنی ارتعاشات با فرکانس بالا ، باعث ایجاد تحریک در مایع می شود که منجر به تشکیل سریع و فرو ریختن حباب های ریز در مایع می شود. انفجار حباب ها با فشار زیاد بر روی سطح نمایان شده اجزا ، جابجا شده و آلودگی هایی مانند خاک ، گرد و غبار ، روغن ، گریس ، چیپس ، موم ، خمیر لپ تاپ ، کربن و غیره را از بین می برد. دارای شدت اولتراسونیک در کل مخزن نوسان دار است. قدرت ثابت و کنترل فرکانس خودکار توزیع بهینه انرژی اولتراسونیک و نتایج قابل تکرار را تضمین می کند.
حمام های اولتراسونیک از موج صوتی بین 20 تا 400 کیلوهرتز برای تمیز کردن اجسام استفاده می کنند. یک تمیز کننده صنعتی اولتراسونیک معمولاً برای تمیز کردن به حفره های ناشی از امواج مافوق صوت متکی است. حلالهای با کشش سطحی کمتر عمل پاک کنندگی بیشتری را ایجاد می کنند. حلالی را انتخاب کنید که آلاینده های شما در آن محلول هستند.
حمام اولتراسونیک با فرکانس بالاتر به طور کلی قادر به تمیز کردن با جزئیات بیشتر است و کمی ملایم تر است. حمام اولتراسونیک با فرکانس پایین عموماً یک ابزار درشت محسوب می شود. ما انواع حمام های اولتراسونیک ایده آل برای نمونه های شما داریم. به طور معمول ، نمونه ها توسط فروش حمام اولتراسونیک شامل فلزات سخت ، سرامیک ، شیشه و پلاستیک پردازش می شوند.

 

 

 

حمام التراسونیک چیست؟

 تنظیم دمای آب

این حمام التراسونیک گرم شده با بخاری است ، دمای آب قابل تنظیم است. دکمه را در زمان کوتاهی فشار دهید تا دما را در هر بار 1 ℃ درجه افزایش یا کاهش دهید. یا دکمه را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا دما 10 درجه افزایش یا کاهش یابد. به طور کلی ، بهترین دما برای تمیز کردن اولتراسونیک در محدوده 40 تا 60 است. پس از تنظیم درجه حرارت ، "گرم کردن" را فشار دهید تا گرمایش شروع شود.
توجه: بخاری فقط زمانی کار می کند که دمای فرض شده بالاتر از دمای آب فعلی باشد
تنظیم قدرت التراسونیک
قدرت متغیر حمام سونیکاسیون از 5 تا 100 درصد قابل مشاهده است و قابل تنظیم است. دکمه های "P+" و "P-" را برای تنظیم فشار دهید. اما ، به طور پیش فرض 100 خروجی است.
حالت فرکانس رفت و برگشت
این حمام صوتی نوعی تمیزکننده اولتراسونیک فرکانس رفت و برگشت اتوماتیک است که فناوری جدیدی است. این همیشه می تواند به ردیابی فرکانس و ایجاد دستگاه با قدرت تمیز کردن پایدار کمک کند.
مشخصات فراصوت حمام التراسونیک برای انتخاب
ما مشخصات متداول سونیکاتور التراسونیک حمام با بهترین قیمت را داریم. هنگام خرید حمام اولتراسونیک یا حمام سونیکاتور آزمایشگاهی ، لطفاً اندازه مخزن داخلی را بررسی کنید.
مشخصات حمام اولتراسونیک را در زیر بررسی کنید تا برای موارد تمیز کننده مناسب باشد.

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد