وین طب یک تولید کننده متوسط​است که در زمینه اولتراسونیک واقع در شنژن تخصص دارد. ما طیف وسیعی از صنایع و بازارها را برای پوشش بیشتر برنامه های کاربردی با بیش از 18 سال ، پاک کننده های اولتراسونیک صنعتی استاندارد با حجم 40L تا 300L ، صفحات مبدل های غوطه ور و تجهیزات تمیز کننده سفارشی و لوازم جانبی ارائه کرده ایم ، محدوده استاندارد ما معمولاً بیشتر برنامه ها را پوشش می دهد ، اما در صورت لزوم ، می توان ماشین آلات سفارشی تولید و تولید کرد.

حمام اولتراسونیک بر اساس کاویتاسیون التراسونیک عمل می کند ، یعنی ارتعاشات با فرکانس بالا ، باعث ایجاد تحریک در مایع می شود که منجر به تشکیل سریع و فرو ریختن حباب های ریز در مایع می شود. انفجار حباب ها با فشار زیاد بر روی سطح نمایان شده اجزا ، جابجا شده و آلودگی هایی مانند خاک ، گرد و غبار ، روغن ، گریس ، چیپس ، موم ، خمیر لپ تاپ ، کربن و غیره را از بین می برد. دارای شدت اولتراسونیک در کل مخزن نوسان دار است. قدرت ثابت و کنترل فرکانس خودکار توزیع بهینه انرژی اولتراسونیک و نتایج قابل تکرار را تضمین می کند.
حمام های اولتراسونیک از موج صوتی بین 20 تا 400 کیلوهرتز برای تمیز کردن اجسام استفاده می کنند. یک تمیز کننده صنعتی اولتراسونیک معمولاً برای تمیز کردن به حفره های ناشی از امواج مافوق صوت متکی است. حلالهای با کشش سطحی کمتر عمل پاک کنندگی بیشتری را ایجاد می کنند. حلالی را انتخاب کنید که آلاینده های شما در آن محلول هستند.
حمام اولتراسونیک با فرکانس بالاتر به طور کلی قادر به تمیز کردن با جزئیات بیشتر است و کمی ملایم تر است. حمام اولتراسونیک با فرکانس پایین عموماً یک ابزار درشت محسوب می شود. ما انواع حمام های اولتراسونیک ایده آل برای نمونه های شما داریم. به طور معمول ، نمونه ها توسط فروش حمام اولتراسونیک شامل فلزات سخت ، سرامیک ، شیشه و پلاستیک پردازش می شوند.