حمام اولتراسونیک بر اساس اثر کاویتاسیون است که توسط سیگنال ارتعاش موج فراصوت در سیال ایجاد می شود.

حباب های میکروسکوپی ایجاد می شوند و منفجر می شوند و باعث ایجاد حفره می شوند که باعث ایجاد یک عمل اسکراب شدید بر روی سطح مورد تمیز می شود. حباب ها آنقدر کوچک هستند که به شکاف های میکروسکوپی نفوذ کرده و آنها را به طور کامل و مداوم تمیز می کنند.
حمام التراسونیک در از بین بردن آلودگی و آلودگی بسیار موثر است که معمولاً به تمیز کردن دستی خسته کننده با دست نیاز دارد. از این دستگاه برای تمیز کردن طیف وسیعی از ابزارها و قطعات مکانیکی مانند کاربراتورها استفاده می شود و آنها را تقریباً مانند حالت جدید بدون آسیب به قطعات ظریف باز می گرداند.
آماده سازی
حمام التراسونیک را با دقت باز کرده و تمام آثار بسته بندی را از آن جدا کنید.
حمام التراسونیک را از نظر قطعاتی که ممکن است در حین حمل و نقل شل شده یا آسیب دیده اند ، بررسی کنید.
فهرست:
ماشین اصلی
درب ضد صدا.
سرب قدرت
فیلتر خروجی
سبد مش (اختیاری)
کتابچه راهنمای
حمام التراسونیک را روی یک سطح صاف و تمیز قرار دهید ، جایی که فن های خنک کننده تهویه کافی را دریافت می کنند و اطمینان حاصل کنید که همه کنترل ها خاموش هستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که شیر تخلیه در حالت بسته است.
اطمینان حاصل کنید که سیم برق به طور ایمن به حمام التراسونیک وصل شده است و احتمال دارد هیچ قسمتی از سرب با رطوبت تماس نداشته باشد.
حداقل 1/2 مخزن را با محلول حلال پر کنید. برای تمیز کردن سخت ، مقدار کمی مایع شستشو را توصیه می کنیم ، این به افزایش عملکرد نظافت کمک می کند. اکنون حمام التراسونیک آماده استفاده است.
در حالی که دستگاه به طور عادی کار می کند ، ترکیب اولتراسونیک و مخزن صدایی متناسب و بدون لرزش در سطح آب ایجاد می کند ، اما اسپری توسط حباب های کوچک ایجاد می شود. در صورت وجود نوسانات ناگهانی ، لطفا کمی محلول شستشو را در مخزن اضافه یا رها کنید ، متوقف کردن موجها برای تمیز کردن اجسام بهتر است.
به شرط اطمینان از تمیز بودن شیء تمیز کننده ، لطفاً حمام التراسونیک را تا آنجا که ممکن است (بیش از 30 دقیقه) به طور ناپیوسته روشن کنید ، زیرا کار طولانی مدت باعث افزایش دما در کیس می شود.