در این بخش بیشتر مواردی که به طور معمول مورد نیاز است مانند همزن، شیکر، دستگاه جوجه کشی شاکر، دستگاه تمیز کننده اولتراسونیک، حمام آب دقیق. اگرچه این موارد معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند، اما برخی از ویژگی های غیر معمول را در برخی از آنها خواهید دید. و برخی از محصولات مانند دستگاه اولتراسونیک هستند که منحصر به فرد هستند و صرفاً در تخصص هستند.

پاک کننده های دستگاه اولتراسونیک جریان AC فرکانس پایین را از طریق مبدل های الکتریکی پیزو به امواج صوتی با فرکانس بالا تبدیل می کند. هر زمان که سونوگرافی با شدت بالا به محلول اعمال می شود که به نوبه خود باعث ایجاد حفره و تشکیل و فروپاشی شدید حباب های خلاء کوچک در محلول می شود. در مدت زمان بسیار کوتاهی کل کثیفی را از تمامی اجزای غوطه ور در محلول پاک کننده پاک می کند. دستگاه اولتراسونیک مخصوصاً برای تمیز کردن گرانبها قطعات کوچکی که دارای آلودگی در برخی از گوشه های صعب العبور هستند استفاده می شود.
متخصصان فناوری دستگاه اولتراسونیک در همکاری نزدیک با مشتریان برای توسعه فرآیندهای جدید تمیز کردن اولتراسونیک برای کاربردهای آزمایشگاهی مانند تجزیه و تحلیل، پردازش نمونه و تمیز کردن ابزار آزمایشگاهی کار می کنند. محدوده واحدهای دستگاه اولتراسونیک ما برای استفاده در آزمایشگاه ها بهینه شده است. واحدهای وین طب هم برای تحقیق و هم برای استفاده عملی در آزمایشگاه برای یافتن راه حل برای مشکلات و به دست آوردن نتایج آزمایش قابل تکرار ضروری هستند.
وین طب انواع مختلفی از پاک کننده های دستگاه اولتراسونیک را ارائه می دهد. هر سری از واحدهایی با اندازه های مختلف تشکیل شده است. آنها برای کاربردهای خاص طراحی شده اند و الزامات کار روزمره در آزمایشگاه را برآورده می کنند.