این دستگاه های التراسونیک کیفیت و عملکرد فوق العاده ای را با قیمتی بی نظیر ارائه می دهند. این واحدها به همراه یک درب و سبد موجود در قیمت همراه با تایمر و عملکرد گرمایش تا 80 درجه سانتیگراد ارائه می شوند. دستگاه های التراسونیک دارای تنظیمات کنترلی استاندارد و نرم برای محدود کردن لکه های مرده هستند که همراه با عملکرد گاز زدایی اثر تمیز کنندگی را بهبود می بخشد. عملکرد گاززدایی برای آماده سازی نمونه، اختلاط، همگن سازی، انحلال، لیز سلولی و پراکندگی ذرات ایده آل است.

بهداشت و نظافت یک پروتکل ضروری در هر موسسه پزشکی است. کلینیک‌های دندان‌پزشکی، بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی و آزمایشگاه‌ها و سایر امکانات همگی ملزم به داشتن کنکوردات برای بهداشت مناسب تجهیزات پزشکی هستند. تجهیزات قابل استفاده مجدد مانند چاقوی جراحی، آندوسکوپ، گوشی پزشکی، فورسپس و سایر ابزارهای دستی باید قبل از بسته بندی مجدد برای استفاده مجدد، کاملاً استریل و ضدعفونی شوند.
کارآمدترین راه برای ضدعفونی کردن تجهیزات پزشکی چیزی است که "دستگاه التراسونیک" نامیده می شود. این "دستگاه ها" که به عنوان پاک کننده های التراسونیک نیز شناخته می شوند، می توانند دستگاه های پزشکی را کاملا تمیز کرده و کثیفی، کپک ها، باکتری ها و موارد دیگر را از بین ببرند. بیایید جلوتر برویم و حتی بهتر به آنچه که این پاک کننده ها واقعاً انجام می دهند و مزایای آنها نگاه کنیم.
پاک کننده های التراسونیک واحدهای تمیز کننده تخصصی هستند که با استفاده از امواج صوتی تولید شده توسط انرژی، آلودگی ها را حذف می کنند. آنها همچنین دارای محلول های مایع خاصی هستند که برای استریل کردن، ضدعفونی کردن و ضدعفونی کردن ابزار پزشکی ساخته شده اند. در حال حاضر، ما به جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد آنها نمی پردازیم زیرا قبلاً در مقاله قبلی در مورد آن صحبت کرده ایم، اما این روند چیزی جز شگفت انگیز نیست.
به بیان ساده، انرژی الکتریکی دستگاه امواج صوتی تولید می کند که از طریق محلول تمیز کننده مایع حرکت می کند و کل فرآیند تمیز کردن را آغاز می کند. اگر می‌خواهید در مورد فرآیند تمیز کردن بیشتر بدانید، می‌توانید پست ما را با عنوان «پاک‌کننده‌ها و راه‌حل‌ها آنها چه هستند و چه کار می‌کنند؟» را بررسی کنید. زیرا برای این مورد، ما در مورد مزایای بسیاری که ارائه می دهد صحبت خواهیم کرد.