این حمام های التراسونیک کیفیت و عملکرد فوق العاده ای را با قیمتی بی نظیر ارائه می دهند. این واحدها با یک درب و سبد موجود در قیمت همراه با یک تایمر و عملکرد گرمایش تا 80 درجه سانتیگراد ارائه می شوند. حمام های مافوق صوت دارای یک استاندارد کنترل نرم و نرم برای محدود کردن لکه های مرده هستند که همراه با عملکرد گاز باعث بهبود اثر پاک کنندگی می شود. عملکرد برای آماده سازی نمونه ، اختلاط ، همگن سازی ، حل شدن ، لیز سلولی و پراکندگی ذرات ایده آل است.

ابتدا اجازه دهید به شما تبریک بگوییم که این سوال را پرسیدید. هر زمان که از حلالهای قابل اشتعال برای نظافت استفاده می شود ، خطر آتش سوزی یا انفجار به دلیل اشتعال بخارهای فرار توسط منبع فلاش وجود دارد. احتراق می تواند از هر منبعی به دلیل ریختن یا انتشار بخارات حلال قابل اشتعال رخ دهد. این پست توضیح می دهد که چگونه می توانید با خیال راحت از حلال های قابل اشتعال در حمام اولتراسونیک استفاده کنید.
نمونه ای از یک حلال قابل اشتعال که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، ایزوپروپیل الکل است. منابع استفاده از آن در این پست ارائه شده است.
نکاتی که باید درباره حلال های اشتعال زا و حمام های اولتراسونیک بدانید
قبل از انتخاب و استفاده از حمام اولتراسونیک برای برنامه (های) خود ، باید با گزینه های موجود و سایر عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری آشنا باشید. در اینجا با آن آشنا خواهید شد
نقاط اشتعال حلال های قابل اشتعال که معمولاً استفاده می شوند
جایی که از حمام های اولتراسونیک با حلالهای قابل اشتعال استفاده می شود
گزینه های تجهیزات اولتراسونیک هنگام تمیز کردن با حلالهای قابل اشتعال
سایر اقدامات احتیاطی هنگام استفاده از حلال های قابل اشتعال در حمام اولتراسونیک