بعضی اوقات توجه نمی کنم. اما این ماه به هر کجا می روم معجزه می بینم! گل های رز در حیاط جلویی من با طلوع آفتاب سرشان را تکان می دهند و گلبرگ های آتش و یخ خود را پهن می کنند تا هر روز صبح که از در بیرون می روم با عطری باشکوه از من استقبال کنند.

وقتی وارد مطب دندانپزشکی می شوم ، دستگاهی وجود دارد که در این ماه به آن توجه ویژه ای کرده ام. این مخزن کوچک قدرتمند نه تنها زندگی ما را آسان می کند بلکه در صورت استفاده صحیح می تواند به کاهش نیاز به شستشو ، جلوگیری از آلودگی متقابل و ایمن نگه داشتن کارکنان و عاری از صدمات شدید منجر شود.
حمام اولتراسونیک چیست؟
مبدل های اولتراسونیک در داخل مخزن اولتراسونیک شما نصب شده اند. اینها با توجه به اندازه و شکل واحد قرار می گیرند. این مبدلها در محلول اولتراسونیک که در واحد قرار می گیرد ، حبابهای میکروسکوپی ایجاد می کنند. عمل کاویتاسیون عبارت است از تشکیل و فروپاشی سریع میلیون ها حباب کوچک در یک مایع.
امواج متناوب فشار بالا و پایین تولید شده توسط صدای فرکانس بالا به نام اولتراسونیک ، حباب ها را تولید می کند. در طول فاز فشار پایین ، آنها از اندازه میکروسکوپی رشد می کنند تا اینکه در مرحله فشار قوی فشرده و منفجر می شوند.
یکی از صداهایی که من دوست دارم صدای خش خش حباب هایی است که به معنای واقعی کلمه بر روی وسایل دندان می افتد (در نتیجه آنها را تمیز می کنید). اگر به داخل نگاه کنید ، امواج متحرک را در نتیجه انفجار این حباب ها مشاهده خواهید کرد. این اقدامات به ما اجازه می دهد تا دستورالعمل های CDC و OSHA را برای محدود کردن شستشوی دست دنبال کنیم.