غوطه ور کردن دستها در حمام اولتراسونیک در حین تمیز کردن توصیه نمی شود. هنگامی که یک فرآیند تمیز کردن اولتراسونیک در حال انجام است ، قدرت حمام اولتراسونیک امواج اولتراسونیک تولید می کند که روی محلول تمیز کننده عمل می کند و حباب های حفره ایجاد می کند. انفجار این حباب ها شدید است و انرژی قدرتمندی تولید می کند. این انفجارها می توانند باعث تحریک پوست شوند در حالی که انرژی ناشی از انفجار می تواند به بافت های مفاصل آسیب برساند. بیماری های روماتیسمی می توانند زمانی ایجاد شوند که بافت های مفصلی آسیب ببینند.

مدل وین طب پاک کننده حمام اولتراسونیک سطح ابتدایی ما است که مخصوص تمیز کردن طیف وسیعی از ابزار و قطعات طراحی شده است. ایده آل برای جراحی های دندان ، آزمایشگاه های دندانپزشکی ، جراحی های دامپزشکی ، متخصصان و متخصصین پوست ، خالکوبی و قطعات مکانیکی کوچک مانند قاب ساعت و ساعت یا حرکت ساعت کوچک.
همه حمام های اولتراسونیک تمیز کننده مافوق صوت واکر الکترونیکس با مهارت و با استفاده از اجزای تضمین شده با کیفیت در ایران ساخته شده اند. هر واحد تحت پوشش ضمانت های جامع ما قرار می گیرد - یک سال واحد و پنج سال پیوند مبدل. هرگونه تعمیر ، در یا خارج از ضمانت ، در کارگاه های ما در ایران به پایان می رسد.
گاهی ممکن است یک کیف یا مخزن در مراحل آخر تولید دچار یک خراش یا خراش کوچک شود. به جای لغو این واحد ، قیمت آن با تخفیف به فروش می رسد. همه آنها کاملاً جدید هستند و دارای ضمانت و لوازم جانبی کامل هستند ، اما از قیمت معمولی خرده فروشی ما کمتر است.