علاوه بر افزایش بهره وری پرسنل پردازش مجدد و به حداقل رساندن مواجهه کارکنان با وسایل آلوده، شوینده دستگاه التراسونیک موثرتر و کارآمدتر از شستشوی دستی است که اغلب پر زحمت است و نتایج آن اغلب ناقص و غیرقابل پیش بینی است. شامل افزایش گزارش شده آن در خواص اسپور کشی ضدعفونی کننده های شیمیایی مایع است. یک مطالعه نشان داد که انرژی دستگاه التراسونیک زمان مورد نیاز برای محلول گلوتارآلدئید برای از بین بردن اندوسپورهای باکتریایی را از 3.5 ساعت به 30 دقیقه کاهش می دهد. فرآیند تمیز کردن برای جبران سطوح پایین‌تر تضمین عقیم‌سازی فرآیندهای استریلیزاسیون در دمای پایین در مقایسه با استریل‌سازی حرارتی. توسعه طرح‌های ابزاری که تمیز کردن را تسهیل می‌کنند و توسط شدت کاویتاسیون آسیب نمی‌بینند، توصیه می‌شود تا خطر عفونت متقاطع را کاهش دهد.

من که برای اولین بار صاحب خانه شده ام، اکنون گاراژ و فضای مناسب خود را دارم تا کارگاه خانه ام را به چیزی قابل احترام گسترش دهم. من به میز کار خود اضافه کرده ام، به این معنی که املاک بیشتری برای ابزارها و چیزهایی که به طور فزاینده ای تخصصی می شوند وجود دارد. فراتر از یک کمپرسور هوای بزرگتر، یک دستگاه مخصوصاً که در بالای لیست من شناور بوده است، یک پاک کننده دستگاه التراسونیک بوده است.
این ماشین‌شویی‌های قطعات که شبیه ماشین اصلاح‌های برقی با سیستم PA هستند، با تعریفی از محلول یا حلال آبی پر شده‌اند تا با استفاده از فرآیندی که مستقیماً از یک فیلم علمی تخیلی به نظر می‌رسد، آلودگی را از مجموعه دوچرخه‌های جاده‌تان پاک کند. آنها خیلی گران نیستند، اما هنوز هم هزینه بیشتری از یک ابزار تمیز کردن زنجیره ای ساده یا یک بطری آب قدیمی پر از چربی زدا دارند.
با چیزی که به نظر می رسد تعداد ساعت ها در یک روز در حال کاهش است، من همیشه به دنبال راه هایی برای ساده کردن مدت زمان تمیز کردن و نگهداری دوچرخه هستم تا بتوانم زمان بیشتری را صرف دوچرخه سواری کنم. آیا یک پاک کننده دستگاه التراسونیک این فضای خالی را پر می کند یا فقط فضای نیمکت را اشغال می کند؟
برای دریافت پاسخ برای تمامی سوالات خود ما را دنبال نمایید.