پاک کننده حمام اولتراسونیک آلودگی، چربی، خوردگی را از بین می برد و می تواند برای تمیز کردن قطعات الکترونیکی و مکانیکی استفاده شود. وقتی صدای اولتراسونیک از مایع عبور می کند، میلیون ها حباب کوچک ایجاد می شود. این حباب‌های کوچک همراه با فشاری عظیم، نتایج تمیزکاری باورنکردنی را ایجاد می‌کنند. این روش تمیز کردن مخصوصاً برای تمیز کردن موارد دشوار مانند ابزار، قطعات ساعت، براش‌های هوا، سر چاپگر، موتورها و موارد دیگر مناسب است.

حالت گاززدایی - این حالت قرار است پس از تعویض مایع برای حذف سریع هوا از سیال استفاده شود تا بتواند حداکثر اثربخشی تمیز کردن را از شروع چرخه تمیز کردن ارائه دهد.
حالت ظریف - حمام التراسونیک با نصف قدرت کار می کند که عملکرد تمیز کردن کمتری را برای اقلام شکننده/ظریف ارائه می دهد.
حالت تمام قدرت - یک تمیز کردن عمیق قدرتمند که اقلام به شدت آلوده را تمیز می کند.
حالت دما و زمان بندی - به کاربر امکان می دهد دمای مایع و مدت زمان چرخه تمیز کردن را تنظیم کند. این پارامترها بسته به ماده تمیز کننده و مورد تمیز کردن تغییر می کند.
حمام اولتراسونیک، آتنا ما یکی از تولید کنندگان، تامین کنندگان و صادرکنندگان قابل اعتماد حمام اولتراسونیک سونیکاتور هستیم. حمام اولتراسونیک برای رفع تمام نیازهای نظافتی آزمایشگاه ها استفاده می شود. حمام اولتراسونیک سونیکاتور در آزمایشگاه های QC، تحقیق و توسعه و تجزیه و تحلیل، آزمایشگاه های علمی و دارویی استفاده می شود. استفاده از حمام التراسونیک سونیکاتور عملکرد تمیزکننده ملایم و در عین حال موثری را ارائه می‌کند که تضمین می‌کند هیچ آلاینده‌ای از فرآیند قبلی باقی نمی‌ماند. متخصصان ما در تولید حمام سونیکاسیون گاز زدایی با ظرفیت بالاتر به مهارت دست یافته اند. علاوه بر این، ما امکانات تولید سفارشی را برای مشتریان خود فراهم می کنیم.